Orange Polska zamknie część salonów

Sieć salonów sprzedaży Orange Polska zmniejszy się na koniec br. do nieco ponad 800 punktów z 850 obecnie, poinformowała dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży Bożena Leśniewska.

"Od trzech lat trwa redukcja sieci sprzedaży naszych usług. Obecnie mamy 850 salonów. Na koniec roku będzie nieznacznie powyżej 800" - zapowiedziała Leśniewska.

W rozmowie z agencją ISBnews dodała, że w większości zamknięte zostaną punkty prowadzone przez zewnętrzne firmy, ponadto kilkanaście własnych dublujących się, kilka następnych własnych salonów czeka realokacja do bardziej optymalnych lokalizacji.

Pod koniec kwietnia zostanie otwarty na nowo stołeczny salon przy ul. Pańskiej, który - według jej słów - będzie dostosowany do nowej filozofii marki Orange. Salon ma dysponować m.in. cyfrowym procesem obsługi.

Orange Polska wprowadza nową identyfikację swojej marki, która ma zmieniać i budować nowe  doświadczenia klienta i odzwierciedlać myślenie firmy o technologii przez pryzmat człowieka. Idzie za tym równoczesna zmiana oferty usług operatora.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.