Grupa Colian wybiera agencję do obsługi marki Goplana

Grupa Colian, do której należy marka Goplana, rozpoczyna przetarg reklamowy ­ wynika z informacji "Presserwisu". Firma Colian zaprosiła już agencje do przetargu na obsługę reklamową marki Goplana.

Z informacji wynika, że brief, który trafił do agencji, dotyczy przygotowania platformy komunikacyjnej dla Goplany. Jak wyjaśnia w e­mailu Katarzyna Berlińska z Kolterman Media Communications, odpowiadająca za PR Goplany, "Colian z uwagi na rozbudowane portfolio marek i submarek w zależności od zapotrzebowania prowadzi z agencjami reklamowymi rozmowy o różnych przedmiotach i zakresach".

Informacje dotyczące prowadzonych przez firmę Colian przetargów i rozmów z agencjami objęte są klauzulami poufności ­ dodaje Berlińska. We wrześniu ub.r. przetarg na obsługę reklamową dwóch marek z portfolio firmy Colian (Goplana i Solidarność) wygrała agencja PZL. Pod marką Goplana sprzedawane są m.in. czekolady, praliny, cukierki czekoladowe i karmelki.