Co czytają finansiści i księgowi? Będziesz zdziwiony najpopularniejszymi czasopismami!

Press zbadał, co czytają specjaliści do spraw finansowych i dyplomowani księgowi. Okazuje się, że to grupa czytająca aktywnie zarówno dzienniki jak i kolorowe magazyny.

Badanie dla „Press” przygotowały Polskie Badania Czytelnictwa. W omawianej grupie 80 proc. stanowią kobiety, a większość czytelników mieści się w grupie wiekowej 25-39 lat.

Ile zarabiają w stołecznym urzędzie?

Prawie co piąty specjalista od finansów, wybierając ogólnopolski dziennik lub tygodnik opinii, sięga po „Newsweek Polska” (18,6 proc.). Drugą w kolejności lekturę stanowi „Gazeta Wyborcza” (17,2 proc.), a trzecią „Angora” (14,9 proc). W zestawie dzienników i tygodników ulubionych przez ten sektor są także „Dziennik Gazeta Prawna” (12,9 proc.), „Wprost” (12,3 proc.), „Rzeczpospolita” (9,8 proc.). Tygodnik „Polityka” (8,3 proc.) o włos wyprzeda dziennik „Fakt” (8,1 proc.). Branża sięga także po „Metro” (4 proc.), a dziesiątkę zamyka „W sieci” (2,7 proc.).

Większym zaskoczeniem jest wybór kolorowych magazynów. Badanie uwzględniło popularne tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, dwumiesięczniki. Press zwraca uwagę, że wysokie czytelnictwo segmentu czasopism wśród badanej grupy oznacza, że te media są dobrze dopasowane do biznesowej grupy czytelników.

Zobacz, jakie czasopisma czytają finansiści i księgowi.

Press zbadał, co czytają specjaliści do spraw finansowych i dyplomowani księgowi. Okazuje się, że to grupa czytająca aktywnie zarówno dzienniki jak i kolorowe magazyny.

Badanie dla „Press” przygotowały Polskie Badania Czytelnictwa. W omawianej grupie 80 proc. stanowią kobiety, a większość czytelników mieści się w grupie wiekowej 25-39 lat.

Ile zarabiają w stołecznym urzędzie?

Prawie co piąty specjalista od finansów, wybierając ogólnopolski dziennik lub tygodnik opinii, sięga po „Newsweek Polska” (18,6 proc.). Drugą w kolejności lekturę stanowi „Gazeta Wyborcza” (17,2 proc.), a trzecią „Angora” (14,9 proc). W zestawie dzienników i tygodników ulubionych przez ten sektor są także „Dziennik Gazeta Prawna” (12,9 proc.), „Wprost” (12,3 proc.), „Rzeczpospolita” (9,8 proc.). Tygodnik „Polityka” (8,3 proc.) o włos wyprzeda dziennik „Fakt” (8,1 proc.). Branża sięga także po „Metro” (4 proc.), a dziesiątkę zamyka „W sieci” (2,7 proc.).

Większym zaskoczeniem jest wybór kolorowych magazynów. Badanie uwzględniło popularne tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, dwumiesięczniki. Press zwraca uwagę, że wysokie czytelnictwo segmentu czasopism wśród badanej grupy oznacza, że te media są dobrze dopasowane do biznesowej grupy czytelników.

Zobacz, jakie czasopisma czytają finansiści i księgowi.

Press zbadał, co czytają specjaliści do spraw finansowych i dyplomowani księgowi. Okazuje się, że to grupa czytająca aktywnie zarówno dzienniki jak i kolorowe magazyny.

Badanie dla „Press” przygotowały Polskie Badania Czytelnictwa. W omawianej grupie 80 proc. stanowią kobiety, a większość czytelników mieści się w grupie wiekowej 25-39 lat.

Ile zarabiają w stołecznym urzędzie?

Prawie co piąty specjalista od finansów, wybierając ogólnopolski dziennik lub tygodnik opinii, sięga po „Newsweek Polska” (18,6 proc.). Drugą w kolejności lekturę stanowi „Gazeta Wyborcza” (17,2 proc.), a trzecią „Angora” (14,9 proc). W zestawie dzienników i tygodników ulubionych przez ten sektor są także „Dziennik Gazeta Prawna” (12,9 proc.), „Wprost” (12,3 proc.), „Rzeczpospolita” (9,8 proc.). Tygodnik „Polityka” (8,3 proc.) o włos wyprzeda dziennik „Fakt” (8,1 proc.). Branża sięga także po „Metro” (4 proc.), a dziesiątkę zamyka „W sieci” (2,7 proc.).

Większym zaskoczeniem jest wybór kolorowych magazynów. Badanie uwzględniło popularne tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, dwumiesięczniki. Press zwraca uwagę, że wysokie czytelnictwo segmentu czasopism wśród badanej grupy oznacza, że te media są dobrze dopasowane do biznesowej grupy czytelników.

Zobacz, jakie czasopisma czytają finansiści i księgowi.

Press zbadał, co czytają specjaliści do spraw finansowych i dyplomowani księgowi. Okazuje się, że to grupa czytająca aktywnie zarówno dzienniki jak i kolorowe magazyny.

Badanie dla „Press” przygotowały Polskie Badania Czytelnictwa. W omawianej grupie 80 proc. stanowią kobiety, a większość czytelników mieści się w grupie wiekowej 25-39 lat.

Ile zarabiają w stołecznym urzędzie?

Prawie co piąty specjalista od finansów, wybierając ogólnopolski dziennik lub tygodnik opinii, sięga po „Newsweek Polska” (18,6 proc.). Drugą w kolejności lekturę stanowi „Gazeta Wyborcza” (17,2 proc.), a trzecią „Angora” (14,9 proc). W zestawie dzienników i tygodników ulubionych przez ten sektor są także „Dziennik Gazeta Prawna” (12,9 proc.), „Wprost” (12,3 proc.), „Rzeczpospolita” (9,8 proc.). Tygodnik „Polityka” (8,3 proc.) o włos wyprzeda dziennik „Fakt” (8,1 proc.). Branża sięga także po „Metro” (4 proc.), a dziesiątkę zamyka „W sieci” (2,7 proc.).

Większym zaskoczeniem jest wybór kolorowych magazynów. Badanie uwzględniło popularne tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, dwumiesięczniki. Press zwraca uwagę, że wysokie czytelnictwo segmentu czasopism wśród badanej grupy oznacza, że te media są dobrze dopasowane do biznesowej grupy czytelników.

Zobacz, jakie czasopisma czytają finansiści i księgowi.

Press zbadał, co czytają specjaliści do spraw finansowych i dyplomowani księgowi. Okazuje się, że to grupa czytająca aktywnie zarówno dzienniki jak i kolorowe magazyny.

Badanie dla „Press” przygotowały Polskie Badania Czytelnictwa. W omawianej grupie 80 proc. stanowią kobiety, a większość czytelników mieści się w grupie wiekowej 25-39 lat.

Ile zarabiają w stołecznym urzędzie?

Prawie co piąty specjalista od finansów, wybierając ogólnopolski dziennik lub tygodnik opinii, sięga po „Newsweek Polska” (18,6 proc.). Drugą w kolejności lekturę stanowi „Gazeta Wyborcza” (17,2 proc.), a trzecią „Angora” (14,9 proc). W zestawie dzienników i tygodników ulubionych przez ten sektor są także „Dziennik Gazeta Prawna” (12,9 proc.), „Wprost” (12,3 proc.), „Rzeczpospolita” (9,8 proc.). Tygodnik „Polityka” (8,3 proc.) o włos wyprzeda dziennik „Fakt” (8,1 proc.). Branża sięga także po „Metro” (4 proc.), a dziesiątkę zamyka „W sieci” (2,7 proc.).

Większym zaskoczeniem jest wybór kolorowych magazynów. Badanie uwzględniło popularne tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, dwumiesięczniki. Press zwraca uwagę, że wysokie czytelnictwo segmentu czasopism wśród badanej grupy oznacza, że te media są dobrze dopasowane do biznesowej grupy czytelników.

Zobacz, jakie czasopisma czytają finansiści i księgowi.

Press zbadał, co czytają specjaliści do spraw finansowych i dyplomowani księgowi. Okazuje się, że to grupa czytająca aktywnie zarówno dzienniki jak i kolorowe magazyny.

Badanie dla „Press” przygotowały Polskie Badania Czytelnictwa. W omawianej grupie 80 proc. stanowią kobiety, a większość czytelników mieści się w grupie wiekowej 25-39 lat.

Ile zarabiają w stołecznym urzędzie?

Prawie co piąty specjalista od finansów, wybierając ogólnopolski dziennik lub tygodnik opinii, sięga po „Newsweek Polska” (18,6 proc.). Drugą w kolejności lekturę stanowi „Gazeta Wyborcza” (17,2 proc.), a trzecią „Angora” (14,9 proc). W zestawie dzienników i tygodników ulubionych przez ten sektor są także „Dziennik Gazeta Prawna” (12,9 proc.), „Wprost” (12,3 proc.), „Rzeczpospolita” (9,8 proc.). Tygodnik „Polityka” (8,3 proc.) o włos wyprzeda dziennik „Fakt” (8,1 proc.). Branża sięga także po „Metro” (4 proc.), a dziesiątkę zamyka „W sieci” (2,7 proc.).

Większym zaskoczeniem jest wybór kolorowych magazynów. Badanie uwzględniło popularne tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, dwumiesięczniki. Press zwraca uwagę, że wysokie czytelnictwo segmentu czasopism wśród badanej grupy oznacza, że te media są dobrze dopasowane do biznesowej grupy czytelników.

Zobacz, jakie czasopisma czytają finansiści i księgowi.

Press zbadał, co czytają specjaliści do spraw finansowych i dyplomowani księgowi. Okazuje się, że to grupa czytająca aktywnie zarówno dzienniki jak i kolorowe magazyny.

Badanie dla „Press” przygotowały Polskie Badania Czytelnictwa. W omawianej grupie 80 proc. stanowią kobiety, a większość czytelników mieści się w grupie wiekowej 25-39 lat.

Ile zarabiają w stołecznym urzędzie?

Prawie co piąty specjalista od finansów, wybierając ogólnopolski dziennik lub tygodnik opinii, sięga po „Newsweek Polska” (18,6 proc.). Drugą w kolejności lekturę stanowi „Gazeta Wyborcza” (17,2 proc.), a trzecią „Angora” (14,9 proc). W zestawie dzienników i tygodników ulubionych przez ten sektor są także „Dziennik Gazeta Prawna” (12,9 proc.), „Wprost” (12,3 proc.), „Rzeczpospolita” (9,8 proc.). Tygodnik „Polityka” (8,3 proc.) o włos wyprzeda dziennik „Fakt” (8,1 proc.). Branża sięga także po „Metro” (4 proc.), a dziesiątkę zamyka „W sieci” (2,7 proc.).

Większym zaskoczeniem jest wybór kolorowych magazynów. Badanie uwzględniło popularne tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, dwumiesięczniki. Press zwraca uwagę, że wysokie czytelnictwo segmentu czasopism wśród badanej grupy oznacza, że te media są dobrze dopasowane do biznesowej grupy czytelników.

Zobacz, jakie czasopisma czytają finansiści i księgowi.

Press zbadał, co czytają specjaliści do spraw finansowych i dyplomowani księgowi. Okazuje się, że to grupa czytająca aktywnie zarówno dzienniki jak i kolorowe magazyny.

Badanie dla „Press” przygotowały Polskie Badania Czytelnictwa. W omawianej grupie 80 proc. stanowią kobiety, a większość czytelników mieści się w grupie wiekowej 25-39 lat.

Ile zarabiają w stołecznym urzędzie?

Prawie co piąty specjalista od finansów, wybierając ogólnopolski dziennik lub tygodnik opinii, sięga po „Newsweek Polska” (18,6 proc.). Drugą w kolejności lekturę stanowi „Gazeta Wyborcza” (17,2 proc.), a trzecią „Angora” (14,9 proc). W zestawie dzienników i tygodników ulubionych przez ten sektor są także „Dziennik Gazeta Prawna” (12,9 proc.), „Wprost” (12,3 proc.), „Rzeczpospolita” (9,8 proc.). Tygodnik „Polityka” (8,3 proc.) o włos wyprzeda dziennik „Fakt” (8,1 proc.). Branża sięga także po „Metro” (4 proc.), a dziesiątkę zamyka „W sieci” (2,7 proc.).

Większym zaskoczeniem jest wybór kolorowych magazynów. Badanie uwzględniło popularne tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, dwumiesięczniki. Press zwraca uwagę, że wysokie czytelnictwo segmentu czasopism wśród badanej grupy oznacza, że te media są dobrze dopasowane do biznesowej grupy czytelników.

Zobacz, jakie czasopisma czytają finansiści i księgowi.

Press zbadał, co czytają specjaliści do spraw finansowych i dyplomowani księgowi. Okazuje się, że to grupa czytająca aktywnie zarówno dzienniki jak i kolorowe magazyny.

Badanie dla „Press” przygotowały Polskie Badania Czytelnictwa. W omawianej grupie 80 proc. stanowią kobiety, a większość czytelników mieści się w grupie wiekowej 25-39 lat.

Ile zarabiają w stołecznym urzędzie?

Prawie co piąty specjalista od finansów, wybierając ogólnopolski dziennik lub tygodnik opinii, sięga po „Newsweek Polska” (18,6 proc.). Drugą w kolejności lekturę stanowi „Gazeta Wyborcza” (17,2 proc.), a trzecią „Angora” (14,9 proc). W zestawie dzienników i tygodników ulubionych przez ten sektor są także „Dziennik Gazeta Prawna” (12,9 proc.), „Wprost” (12,3 proc.), „Rzeczpospolita” (9,8 proc.). Tygodnik „Polityka” (8,3 proc.) o włos wyprzeda dziennik „Fakt” (8,1 proc.). Branża sięga także po „Metro” (4 proc.), a dziesiątkę zamyka „W sieci” (2,7 proc.).

Większym zaskoczeniem jest wybór kolorowych magazynów. Badanie uwzględniło popularne tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, dwumiesięczniki. Press zwraca uwagę, że wysokie czytelnictwo segmentu czasopism wśród badanej grupy oznacza, że te media są dobrze dopasowane do biznesowej grupy czytelników.

Zobacz, jakie czasopisma czytają finansiści i księgowi.

Press zbadał, co czytają specjaliści do spraw finansowych i dyplomowani księgowi. Okazuje się, że to grupa czytająca aktywnie zarówno dzienniki jak i kolorowe magazyny.

Badanie dla „Press” przygotowały Polskie Badania Czytelnictwa. W omawianej grupie 80 proc. stanowią kobiety, a większość czytelników mieści się w grupie wiekowej 25-39 lat.

Ile zarabiają w stołecznym urzędzie?

Prawie co piąty specjalista od finansów, wybierając ogólnopolski dziennik lub tygodnik opinii, sięga po „Newsweek Polska” (18,6 proc.). Drugą w kolejności lekturę stanowi „Gazeta Wyborcza” (17,2 proc.), a trzecią „Angora” (14,9 proc). W zestawie dzienników i tygodników ulubionych przez ten sektor są także „Dziennik Gazeta Prawna” (12,9 proc.), „Wprost” (12,3 proc.), „Rzeczpospolita” (9,8 proc.). Tygodnik „Polityka” (8,3 proc.) o włos wyprzeda dziennik „Fakt” (8,1 proc.). Branża sięga także po „Metro” (4 proc.), a dziesiątkę zamyka „W sieci” (2,7 proc.).

Większym zaskoczeniem jest wybór kolorowych magazynów. Badanie uwzględniło popularne tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, dwumiesięczniki. Press zwraca uwagę, że wysokie czytelnictwo segmentu czasopism wśród badanej grupy oznacza, że te media są dobrze dopasowane do biznesowej grupy czytelników.

Zobacz, jakie czasopisma czytają finansiści i księgowi.

Press zbadał, co czytają specjaliści do spraw finansowych i dyplomowani księgowi. Okazuje się, że to grupa czytająca aktywnie zarówno dzienniki jak i kolorowe magazyny.

Badanie dla „Press” przygotowały Polskie Badania Czytelnictwa. W omawianej grupie 80 proc. stanowią kobiety, a większość czytelników mieści się w grupie wiekowej 25-39 lat.

Ile zarabiają w stołecznym urzędzie?

Prawie co piąty specjalista od finansów, wybierając ogólnopolski dziennik lub tygodnik opinii, sięga po „Newsweek Polska” (18,6 proc.). Drugą w kolejności lekturę stanowi „Gazeta Wyborcza” (17,2 proc.), a trzecią „Angora” (14,9 proc). W zestawie dzienników i tygodników ulubionych przez ten sektor są także „Dziennik Gazeta Prawna” (12,9 proc.), „Wprost” (12,3 proc.), „Rzeczpospolita” (9,8 proc.). Tygodnik „Polityka” (8,3 proc.) o włos wyprzeda dziennik „Fakt” (8,1 proc.). Branża sięga także po „Metro” (4 proc.), a dziesiątkę zamyka „W sieci” (2,7 proc.).

Większym zaskoczeniem jest wybór kolorowych magazynów. Badanie uwzględniło popularne tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, dwumiesięczniki. Press zwraca uwagę, że wysokie czytelnictwo segmentu czasopism wśród badanej grupy oznacza, że te media są dobrze dopasowane do biznesowej grupy czytelników.

Zobacz, jakie czasopisma czytają finansiści i księgowi.