Savoir-vivre biznesowych rozmów telefonicznych

Komórkowy savoir-vivre - warto go znać, by nie irytować innych i nie zostać uznanym za ignoranta. Co zrobić, jeśli czekamy na ważny telefon w trakcie spotkania służbowego? Czy odbierać telefon w miejscu publicznym? O czym i jak nie mówić? Jakich błędów unikać? O tym w rozmowie z serwisem infoWire.pl mówi Joanna Modrzyńska, założycielka i główna trenerka szkoły dobrych manier Art of Manners.

Komórkowy savoir-vivre - warto go znać, by nie irytować innych i nie zostać uznanym za ignoranta. Co zrobić, jeśli czekamy na ważny telefon w trakcie spotkania służbowego? Czy odbierać telefon w miejscu publicznym? O czym i jak nie mówić? Jakich błędów unikać? O tym w rozmowie z serwisem infoWire.pl mówi Joanna Modrzyńska, założycielka i główna trenerka szkoły dobrych manier Art of Manners.